poniedziałek, 10 stycznia 2011

Nieostro



Od jakiegoś czasu zacząłem zwracać baczniejszą uwagę na witryny sklepowe. Wiadomo - właściciele sklepów stają na powiekach by przyciągnąć klienta do swojego butiku. I  czasem wychodzą z tego ciekawe rzeczy.


Nie miałem przy sobie aparatu fotograficznego (wpadłem do galerii tylko na chwilkę w drodze z pracy do domu) więc sięgnąłem po .... [WSTYD MODE ON] telefon komórkowy [WSTYD MODE OFF]. Co prawda telefony są wyposażane w coraz lepsze urządzenia rejestrujące (nie ośmielę się nazwać tego aparatem fotograficznym) ale ja - wybierając telefon - nigdy nie sprawdzam nawet co dany model potrafi. No i tak się złożyło, że mój poprzedni Sony-Ericsson nadawał się do rejestrowania zdjęć a obecny Samsung to - pod tym względem - istana katastrofa ...

Brak komentarzy: