poniedziałek, 11 października 2010

Foto Day 3.0 #1

No to pierwsza tura zdjęć z sobotniego Foto Day. Wspólny mianownik dla tych trzech fotografii to: wagon. Ponieważ miejscem pleneru były tereny rzeszowskiego PKP, wagon wydaje się oczywistym obiektem zainteresowania obiektywu. Czy to "upiększony" przez artystę-graficiarza, czy to spalony, czy w końcu służący za tymczasowy dom ekip remontowych. Każdy z nich pokazany w detalu - w całości nie wzbudził mojego zainteresowania.

FotoDay3.0 ; #1.1

FotoDay3.0 ; #1.2

FotoDay3.0 ; #1.3

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

... i tego się obawiałem, że coś w tej "całości" może nie wzbudzić zainteresowania...

Unknown pisze...

Ale ja miałem na myśli całość wagonu a nie całość imprezy pt "Foto Day". Plener, jako całość, był naprawdę dobrze zorganizowany: była poranna kawa i ciastko dla wszystkich, podczas całej "imprezy" towarzyszyli nam panowie z PKP, którzy nie tylko nas oprowadzali ale też opowiadali wiele ciekawych rzeczy z hostorii rzeszowskiego PKP...

1973 foto blog pisze...

Szwagier, to jak z tym Forfiterem - no te wagony to takie paskudztwo, jak ta cała PKP, a ich budynki jeszcze gorsze. Rozumiem, że nie ma tam co fotografować w całości czy luzem, po prostu marnujesz się tam, a ponadto to dawaj na piwo - też będzie fajnie, i "aparaty" w domu możemy zostawić ;)) niech żony pilnują. A poranną kawę wypij lepiej z żoną, a i "ciasto" dostaniesz, tylko asertywny bądź. :)
A ten "anonim" to prawie tak dobrze gada jak ja. :)

Marcin pisze...

Fotki fajne.
Pomysł skupienia się na szczegółach pewnie spoewodowany był rzeszą fotografujących.
Grunt to wyzwalać migawkę. :)