środa, 14 maja 2014

Warto odwiedzić...

Fot. Bartosz Sobanek (źródło: sobanek.com)


Bartosz Sobanek prowadzi fajnego, fotograficznego bloga! Dużo dobrych zdjęć, jeszcze więcej ŚWIETNYCH!!! Jak jest tekst to też zazwyczaj dobry... Bez zadęcia, bez sztucznego filozofowania.... spędziłem wczoraj duuużo czasu na Jego blogu, nie mogłem się oderwać! Warto też zaglądnąć na stronę: sobanek.com - tam też dużo dobrych zdjęć z tym, że poukładanych w reportaże... Gorąco polecam!!!
U mnie ten blog trafia do sekcji "Chętnie odwiedzam"....

2 komentarze:

trb pisze...

Bardzo dziękuję za polecenie :)
Mobilizuje mnie do tego, by wrócić do foto...

Maciej Miechoński pisze...

Na mnie też tak działają dobre strony internetowe o tematyce fotograficznej... jak potrzebuję motywacji to siedzę i szukam w necie takich właśnie stron!