wtorek, 8 kwietnia 2014

Zagórz: Ruiny Klasztoru...


Powoli... a nawet baaardzo powoli wraca chęć do fotografowania! Dobrym przejawem tego zjawiska jest fakt, że wiedząc, że służbowe drogi zawiodą mnie do Zagórza, sprawdziłem sobie co ciekawego można tam sfotografować.... 









Na temat samych ruin nie będę się rozpisywał - aż taka wena twórcza mnie nie dopadła! Kto chce ten sobie sprawdzi w internecie. Mogę tylko napisać o pozytywnym aspekcie, który mi się "rzucił w oczy": ktoś jednak dba o nasze zabytki (albo o to, co z nich zostało)! Na terenie obiektu trwają prace konserwacyjne... otoczenie pięknieje! Stacje drogi krzyżowej i drewniane rzeźby (których zdjęcia też tu zamieściłem) są uporządkowane, zadbane!!! Pozostaje mieć tylko nadzieję, że osoby odpowiedzialne za ten obiekt zadbają by jego odrestaurowanie przebiegało należycie i prace będą zmierzały do odwzorowania dawnego stanu a nie będą realizacją wizji klasztoru jakiegoś "artysty".... 





Tak czy inaczej - dzień był udany! Ładna pogoda, kilkusetmetrowy spacer i aparat w ręku....

Brak komentarzy: