czwartek, 13 grudnia 2012

12.12.12, 12:12


20121212_121213.jpg

Tak mój Samsung nazwał plik... zdjęcie wykonałem dokładnie w terminie jak w tytule posta... W razie gdyby ktoś nie wierzył - nie usunąłem danych EXIF...
Nie szukałem jakiegoś specjalnego miejsca do wykonania zdjęcia - uznałem, że zrobię je tam gdzie ta pora mnie zastanie. Ponieważ są to godziny pracy to byłem nieopodal kotłowni jednego z centrów handlowych w Przemyślu...
Nie sądzę, żebym był oryginalny - pewnie wiele osób zrobiło zdjęcie o tej porze... ale w sumie to się cieszę... następna okazja będzie dopiero w następnym stuleciu...

P.S. Właśnie zwróciłem uwagę, że Lightroom pokazuje w danych EXIF godzinę 12:12:12 a nazwa pliku nadana przez mojego Galaxy sugeruje, że się o sekundę spóźniłem... ciekawe kto ma rację: Samsung czy Adobe? Ale czy to ważne?

1 komentarz:

Kekacz pisze...

Jak już ustaliliśmy, nie dość, że data odpowiednia to i na zdjęciu jest niezła symbolika :)