poniedziałek, 2 marca 2009

W kąpieli

Po raz kolejny zawędrowałem z aparatem do łazienki podczas kąpieli naszych małych dziczków. Nieustająco rozbraja mnie ich szczera radość kiedy mogą rozrabiać w wannie pełnej (nnnnoooo prawie pełnej) wody.


Zdjęcie zrobione KaDyszką z podpiętym szkiełkiem 28mm. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że jest to dla mnie idealne szkło. Zawsze byłem zwolennikiem standardowego obiektywu ale miałem wrażenie, że 50mm to jakby odrobinkę - ciut, ciut ale jednak - za wąsko. Z kolei 35mm, który jest zwany szerokim standardem był dla mnie trochę za szeroki - wymagał zbliżenia się do fotografowanego obiektu na odległość, która powodowała u mnie dyskomfort. Obiektyw 28mm po przeliczeniu - na matrycy APSC - daje ogniskową 42mm. Trochę szerzej niż 50 i zdecydowanie wężej niż 35mm. Po prostu idealnie!

Brak komentarzy: